Thursday 23 June 2011

Maaf Dari Ku..

Dari awal aku x kenal apa itu cinta
Hingga aku kenal DIA
Tapi aku telalu banyak kekurangan &
halangan
Mungkin itu yg menjauhkan aku untuk
mencintainya & dicintainya…
Sampai bila pun dia akan masih dlm ingatanku
aku akan bhagia
sekiranya melihat DIA bahagia
aku juga x pasti
apakah perasaan dia terhadapku
apakah tanggapannya padaku
namun yg pasti..DIAlah yg mengajarku erti CINTA,..
MAAF kan aku kerna mencintaimu..


indahnya cinte..,jika dilengkapi dengan KEIKHLASAN, keJUJURAN,keSEFAHAMAN dan yang paling penting KESETIAAN,,,…percayalah sebuah hubungan akan terhasil jika cukup syarat…yang penting jangan ada orang ke-3 didalam setiap PERHUBUNGAN...

                                Azfarrahin Idayu via Nasz Genji






1 comment:

  1. salam..

    tahniah terpilih blog review..

    http://ayie-fikri.blogspot.com/2011/06/blog-review-nasz-genji-menjadi-pilihan.html

    ReplyDelete