Wednesday 23 March 2011

Ohhh Time Square...

Aku NAK share sikit kat sini….
Nak di jadi kan cerita,baru-baru ni aku keluar dengan ‘Ma Luvey’ aku pergi enjoy….kitorang da tak tau nak pergi mane untuk habis kan mase n spent time together geder..macam-macam rancangan and destinasi yang dicadangkan and keputusan pon di buat… after that kitorang pon terus pergi ke destinasi yang kitorang sama-sama setuju iaitu Time Square..
Lepas sampai je kt destinasi kitorang,AKU pon jalan-jalan ngan ‘DIA’ kt dalam 2..and pas tu kan,DIA boleh ajak AKU pegi atas skali kat Theme Park 2…DIA excited nak naik roller coster and macam-macam la bende yang menggerunkan lagi…Actually AKU takot naek bende-bende macam tu…bukan takot sikit tapi takot BANYAKK!!Mula-mula aku da ckp TAK NAK tapi di sebab kan aku ni seorang lelaki yang memegang pada JANJInya,aku tetap berani kan diri untuk naik bende tu…lagi pon,tak kan la aku nk tunjuk sangat yang aku ni takot,jatuh la saham aku sebagai lelaki ‘macho’…whahahahhaha…chewahh!!!poyo la plak kan….hahhaaha…gurau je okey…huwm…bukan ape,lagipon aku memang nak spend time together dengan die,tak kan aku nak biar kan die naik sorang-sorang tanpa teman ,aku kene jge die..aku sebagai kekasih yang bertanggungjawab mesti la teman die and buat die happy,dan pada mase yang same,aku dah janji kat die,so kene la tunai kan..btol tak??Lagi pon hati aku happy gile kot tengok die tersenyum…
Ha!!saat yang dinanti pon tibe..bende first yang aku naek dengan die Space Attack..Aku tengok bende tu pusing biase jew,so aku pon on jela…kitorg pon cari tempat yang sesuai dengan die,..aku cari tempat dekat belakang2 skit coz situ tak ada orang…Opss!!korang jangan pikir laen okey!!aku pilih tempat tu bukan sebab bukan2 oke tapi sebab kat tempat takde orang tu senang skit aku nk cover muka penakot aku and senang aku nak memekik sume..maklumlah…aku ni sensitif sikit …aku gayat..hehee…tak lame pastu,boleh pulak ada mat saleh dok depan aku…aku pon da pikir macam mane la aku nak cover kalau aku memekik kang..mesti malu gile kot…tapi bia jela…aku tengok mat saleh tu macam takde perasaan jew naik bende alah ni so aku bia jela..mat saleh jew kot..bukan aku kenal pon…ape aku kesah ….lepas je pakai tali keselamatan,kitorang pon dihayun kan macam kitorang ni anak patung yang tak berNYAWA!!Aku rase kalau aku tercampak la kan,mau sampai ke semenanjung arab kot..hahahaha….tapi kan,mang aku menjerit tak ingat dunia kot…aku rase macam malaikat maut dekat je nk jempot aku..PERRHHH!!!Cume Tuhan jew je tau betapa kecot nyew prot aku mase 2…sume bende yang terlintas kat kepala otak aku ni aku sebot…bende2 carot sume kluar dari mulut aku..sampai aku panggil mak aku sume mintak tolong…and sampai aku memekik kat diorang suruh berhenti tapi diorg buat muke xtau jew…shiall btol…hahaha….
Lepas je turun dari bende alah yang seakan-akan nak bunuh aku tu,aku rase macam lutot aku longgar jew..aku jalan pon da macam orang cacat pon ada…ntah la….bia jela..aku pon teman lagi kekasih aku pegi naik Spinning Orbit,Ooort’s Express,DNA Mixer,Dizzy Izzy,SuperSonic 0dyssey and Roller Coaster..yang laen 2 malas la aku nak cite...letih aku memekik naik sume tu..keluar jew dari tempat tu,aku rase macam suare aku hilang sikit…hahaha….kaki aku plak menggigil-gigil and perot aku plak kecot nak mampos…dan aku pon taubat takkan masok kat tempat tu lagi…tp kalau terpakse sebab DIA,aku rela kot masuk tempat tu balek tok teman die…demi DIA..ye sayangg…hehe….Actually banyak lagi aku nak cite…tapi aku da letih nak menaip…so aku rase cukup la sampai sini kot…korg pon mesti ngantok bace panjang2 kan..hahaha….okey la…tapi ape2 pon,aku happy sangat2 dapat spend time dengan si DIA yang ku sayang….antara kenangan yang TAK MUNGKIN dapat dilupakan…kepada DIA,.laen kali kite pergi lagi ye …hee..














No comments:

Post a Comment