Wednesday 16 March 2011

Saya Sayang Awak...!!



Mereka hairan ,.kenapa kita masih bersama…
Kata mereka..awak layak dapat jauh lebih baik dari saya…
Dan tiap kali itu juga,saya cume boleh  diam diri…
Saya mintak maaf…saya tak sempurna macam lelaki lain..
Setiap kali keluar,saya mesti sedih,.sebab saya takde duit tok belikan ape yang awak nak..
Kadang-kadang saya pikir layak ke saya untuk awak…
Saya tak sempurna macam ciri-ciri lelaki yang awak idam kan..
Saya tak kacak,saya tak pandai main gitar untuk hiburkan awak bile awak sedih…
Saya tak dapat nak beli ape yang awak nak..dan macam-macam lagi yang buat saya risau..
Tapi…awak tetap bertahan dan pujuk saya…awak kata,awak tak perlukan semua tu..
Awak cakap cintakan saya dan tak nak kehilangan saya…
Bahagia nya saya bile dengar awak kata macam tu…
Maaf kan saya..saya terlalu pikir kan kebahgiaan awak je..
Tapi saya cume mampu berikan kasih sayang,rindu,dan cinta saya kt awak jew..
Mungkin saya tak sekacak lelaki lain…tapi awak tetap sayang  saya…
Dan saya semakin hari semakin terus menyayangi awak…
Mungkin kadang-kale awak kasar…
Dan kadang-kadang,angin baran awak datang tak kire mase…
Tapi saya tak pernah bosan melayan kerenah awak yang keras kepale…malah saya terhibur dengan tingkah laku awak yang membuat saya tersenyum...
Tapi ape pon…..
Sekasar mane pon awak…bile tengok cerita sedih awak menangis jugak…
Biar pon layak mendapat lelaki yang lebih baik dari saya,..
Awak tak pernah mempertikai kan semua tentang diri saya..
Biar pon adakala awak degil tak dengar kata saya…
Tapi SAYANG nye saya pada awak…saya sorang je boleh rase…
Memang kadang-kadang baran awak tak menentu…
Tapi manja awak tetap ada…Dan saya suke sangat bile awak manja dengan saya…
Buat apa dcerita tentang bahagia yang kita rasa…
Biar apa kata mereka,peduli orang kata… 
SAYA LAGI KENAL  SAYANG SAYA…
Saya lebih kenal awak dari mereka…
Yang penting,kite BAHAGIA…
Saya cume harap awak TULUS terima DIRI saya dalam hidup awak…cume saya jew…
Saya selalu berdoa agar kasih,rindu dan cinta takkan pernah padam dalam hati awak..
Saya sayang awak….

No comments:

Post a Comment